شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار؛ تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آنچه باید درباره غذا‌های کنسروی بدانید دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی سرگذشت تلخ زنی در مشهد که به تله مرد شیطان صفت افتاد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) متناسب‌سازی حقوق بیشترین دغدغه بازنشستگان است آخرین جزئیات درباره نحوه دایمی شدن قرارداد‌های کارگران، مدت زمان بیمه بیکاری و میزانِ حق مسکن تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اگر تیغ ماهی در گلو گیر کرد چه کار کنیم؟
سرخط خبرها

آغاز طرح برخورد با جیب‌برها در کشور

  • کد خبر: ۱۹۰۱۸۴
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
آغاز طرح برخورد با جیب‌برها در کشور
رئیس پلیس آگاهی فراجا از اجرای مرحله نخست طرح مبارزه با سارقان جیب‌بر و دستگیری اعضای چند باند و کشفیات قابل توجه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار محمد قنبری اظهار داشت: در راستای کنترل و کاهش جیب‌بری در سطح استان‌های هدف، طرح مقابله با سارقان جیب‌بر، در مهرماه امسال به مدت دو روز با همکاری پلیس پیشگیری به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: تلاش کارآگاهان با اجرای این طرح منجر به دستگیری اعضای چند باند جیب‌بر و همچنین کشفیات قابل توجهی شد.

رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: با توجه به شلوغی و ازدحام جمعیت در مراکز خرید و ایستگاه‌های مترو و اتوبوس‌ها عده‌ای با سوء‌استفاده از این شرایط عمدتا در قالب گروه‌های سه یا چهار نفره و در مواردی به صورت انفرادی اقدام به سرقت به شیوه جیب‌بری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با شگرد‌های مختلف از قبیل ضربه (تنه زدن) و مطرح کردن برخی موضوعات اجتماعی و آغاز گفت‌وگو، تمرکز شخص مورد نظر را کاهش داده و در همین زمان سارق اصلی اقدام به سرقت اموال داخل جیب افراد از قبیل گوشی تلفن همراه، وجوه نقد و مواردی از این دست می‌کنند.

سردار قنبری به شهروندان توصیه کرد، از حمل و جابه‌جایی وجوه نقد زیاد و اسناد و مدارک معتبر و اشیای با ارزش در مواقع غیرضروری جدا خودداری کنند.

این مقام ارشد انتظامی همچنین توصیه کرد که در اماکن عمومی و معابر شلوغ به حرکات فیزیکی اطرافیان خود دقت کنند و در صورت برخورد یا رفتار غیرطبیعی افراد دقت کافی کرده و ضمن حفظ خونسردی مراقبت بیشتری از اموال همراه خود داشته و در صورت امکان مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->